komix #1 / uher & hamouz check-in

4 komentáře:

divadlotramtarie řekl(a)...

Nezlobte se, ale Tramtarie vám musí asi opravdu hodně ležet v žaludku, když máte potřebu ji zmiňovat i z výletu z Osla, zajímalo by mě, jestli se umíte bavit taky o něčem jiném? Připadá mi to už dost paranoidní, ale jestli si výlet jinak neumíte užít, tak je to spíš smutné. Jen pozor, abyste se tou nenávistí nezalknuli:) Zdravím vás do dáli. Petra

JM řekl(a)...

Milá Petro, nemyslím si, že by neměli jinou zábavu. Holt v komiksech se občas propírá ledasco... stačí otevřít Reflex. Tam jsou komixy parádní a nikdo (kromě pana oranžového Jirky) není rozhořčen. Zkuste si opatřit kousek nadhledu ;-) S úctou JM

divadlotramtarie řekl(a)...

Ahoj JM, bylo mi jasné, že můj ostřejší koment vyvolá podobně zjednodušené reakce, mně (píšu sem za sebe, ne za DT) je úplně jedno obsah tohoto komiksu, jen mě zaráží, že když si otevřu odkaz s obrázky z cest souboru, opět na mě vyskočí Tramtarie. Jde o mnohem dlouhodobější věc, kdy z úst některých lidí z DNC zaznívá slovo Tramtarie pro mě opravdu neobvykle často, ať už si vzpomenu na improvizaci kluků ve Fryštáku na jednom z festivalů, kde nějaký trapný odkaz na Tramtarii zazněl asi v každé páté větě a samozřejmě mnoho dalších příkladů, pro jejichž výčet tu teď není prostor. Samozřejmě si kladu otázku, proč je zde ta potřeba neustále se s Tramtarii takto veřejně vyrovnávat a asi by mě mohlo i těšit, že jsme takovým trnem v oku, ale popravdě, netěší, a přijde mi to spíš obtěžující. Kdybych udělala statistiku, kolikrát DNC vysloví slovo Tramtarie (asi ne všichni, nechci ten soubor hanět, tuším, že to všechno stejně vzniklo od jednoho jediného člověka) a srovnala to s tím, kolikrát lidi z DT vysloví slovo Na cucky, tak by to byl sakra rozdíl.

Už se tady k tomu nechci dál vyjadřovat, je to pořád dokola - jakési nesmyslné maloměstské žabomyší boje, do kterých vůbec nemám chuť se zapojovat. Navíc, opět, jsou to věci spíš na debatu u piva, než zde na tomto malém prostoru :)

JM řekl(a)...

Místo "Na cucky" vy totiž říkáte "Žůrek" :-D